Tenacious D

Il citeam pe Eminescu și deodată m-a lovit

Pare șmecher câteodată să te simți nefericit

Eu dacă aș fi fost poetă, altă lume aș fi văzut

Altă viață cunoșteam, alt pamânt de străbătut

 

N-aș fi fost avidă de succes și admirație

Nu mi-ar fi păsat să le intru altora în  grație

Insă , chiar și pe toaletă, când rămân fără hârtie

Lumea întreagă se destramă, totul e o tragedie

 

Până să îmi fac curaj să mă duc să îmi procur

Toate-mi par cu greutate și sunt gata să injur

Toată viața, tot destinul, șansele și horoscopul

Toate-s pentru alții bune, alții îmi fură tot norocul

 

Mă întreb de până acuma, toate câte mi-am dorit

Imi reflectă viitorul, sau doar mi-am închipuit?

Cum poți știi, în lumea asta, c-ai iubit și n-ai visat?

C-ai descoperit secretul, sau doar ți-ai imaginat?

 

Dacă frumusețea vieții stă în lucrurile mici

“-Te iei prea in serios, te răsfeți, te cam agiți”

Dar dacă sfârșitul serii te-a prins calm și liniștit

Nu-i războiul, ci o luptă, mâine iar nemulțumit

 

Cât timp eu mă zbat să văd ce-I real și ce-I minciună

Alții’s calmi “-Povestea a fost scrisă cu mult înainte să se spună

Și chiar dacă tot ce proiectează mintea-i relativ, tendențios

Cum se face că ești trist că ai vrut si nu a fost?

 

Firesc e să-mi traiesc viața, să mă bucur de frumos

Nu-i rău nici să mă cultiv, să-mi găsesc al meu folos

Nu e timp câte sunt filme, muzică, miliarde de idei

Oricât ai fi de absent, te lovesc fără să vrei

 

E frumos să descoperi ceva nou, dintr-o greșeală

Are și realitatea felul ei de a fi originală

Insă eu imi doresc să transform ce am în imaginație

In realitate- ca un stâlp, un gard, un butic din stație.

 

 

 

 

 

Standard

Lasă un răspuns

